سایز فونت

 

b_300_0_16777215_00_images_bohran07.jpg

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی این استان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های خدمت‌رسان لرستان باید آمادگی‌های لازم را برای پیشگیری از وقوع سیل احتمالی از روز پنجشنبه تا یکشنبه اتخاذ کنند.

 دکتر احمد دالوند در حاشیه جلسه مدیریت و پیشگیری از بحران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام دستگاه‌های استانی و شهرستانی با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی لرستان در رابطه با بارندگی‌های پیش رو از روز پنجشنبه این هفته تا یکشنبه هفته بعد در مناطقی از این استان آمادگی داشته باشند.

وی افزود: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان اطلاع‌رسانی لازم را برای پیشگیری از وقوع سیل احتمالی داشته باشد و سازمان میراث‌فرهنگی و دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز آمادگی‌های لازم را اتخاذ کنند تا حوادث ناگواری برای هم‌استانی‌ها رخ ندهد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به موضوع شناسایی ساختمان‌های ناایمن این استان عنوان کرد: بنا شد یک کارگروه تخصصی در این زمینه تشکیل و از طریق شهرداری‌ها نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن اقدام و اولویت بندی شود تا ساختمان‌هایی که باید ایمن‌سازی شود در اولویت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم  خرم آباد،

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید