سایز فونت

 

photo_--_--.jpg

رئیس آتش‌نشانی دورود عنوان کرد؛
مدیرکل مدیریت بحران لرستان شب حادثه عذرخواهی کرد

رئیس آتش‌نشانی دورود با بیان اینکه
مدیرکل مدیریت بحران لرستان شب حادثه حریق کارخانه «پترو پالایش گهر» عذرخواهی کرده است، عنوان کرد: اختلاف نظر در فضای بحران وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، درباره اختلاف نظر پیش آمده بین مدیرکل مدیریت بحران لرستان با رئیس آتش‌نشانی شهرستان دورود، آیت جمالی فولادوند عصر پنج‌شنبه درباره این کلیپ توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به گستردگی حریق کارخانه «پترو پالایش گهر» عنوان کرد: فرماندهی عملیات وقت را برعهده داشتم و از لحظه اول حریق به صورت میدانی نیروهای آتش‌نشانی در منطقه حضور داشتند.

جمالی‌فولادوند با بیان اینکه لحظات اولیه از حریق آقای پازوکی در محل حاضر شدند عنوان کرد: با لطف خدا، دعای خیر مردم، ایثار همکاران و با تمهیدات اندیشیده شده موفق شدیم حریق را کنترل کنیم.

جمالی فولادوند با اشاره به اینکه پس از اختلاف نظری که در شرایط بحرانی نیز ممکن است پیش آید آقای پازوکی شب حادثه در حضور شهردار، معاونی عمرانی و جمعی دیگر از بنده عذرخواهی و عنوان کردند شرایط بحرانی بوده و قصد توهینی در این زمینه وجود نداشته است. و به لحاظ مدیریتی نظر ایشان این بوده که از این روش استفاده شود‌.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید