سایز فونت

 

 

b_300_0_16777215_00_images_b.509.jpg

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از آمادگی کامل استان برای مقابله با سیل احتمالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: در اولین اقدام این ستاد با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل و با توجه به مصوبات تمامی اقدامات و تمهیدات لازم انجام شد.

وی در ادامه داد: دیروز تا پاسی از شب با توجه به شدت بارش پیش‌بینی شده در بعضی از نقاط استان مانند پلدختر و دورود حضور پیدا کردیم و از نزدیک اقدامات انجام شده و تجهیزات در اختیار بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: نقاط پرخطری که نیاز به امکانات و ماشین‌آلات دارند با هماهنگی مدیریت بحران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تجهیز شدند تا در صورت بروز احتمالی حادثه آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به مخاطرات این سامانه در مناطق سپیددشت و دهستان‌های کشور، تنگ‌هفت، رودخانه‌ها و جنوب خرم‌آباد، افزود: هماهنگی‌های لازم جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی این بارندگی انجام شده و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی مرخصی‌ها و ماموریت های خود را طی این دو روز لغو کرده تا در مواقع ضروری با آمادگی بهتر در محل حضور پیدا کنند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید