سایز فونت

 

b_300_0_16777215_00_images_b.522.jpg

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت با موضوع پیشگیری و اطفاء حریق جنگلها، مراتع و اراضی کشاورزی به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزاری شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در آستانه هفته محیط زیست، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت با موضوع پیشگیری و اطفاء حریق جنگلها، مراتع و اراضی کشاورزی به ریاست محمد مرادی فرماندار شهرستان کوهدشت و با حضور میرزائی مدیرکل منابع طبیعی استان، طولابی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت و سایر مسئولین و همچنین انجمن های محیط زیستی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مرادی فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: دامپروری و کشاورزی که معیشت مردم شهرستان کوهدشت هست از طریق طبیعت و جنگل ها صورت میپذیرد و این نکته اهمیت حفاظت از این نعمت خدادادی را میرساند.

محمد مرادی ضمن اشاره به ظرفیت های داخلی شهرستان در اطفاء حریق و جلوگیری از رخداد بحران گفت: دستگاه های متولی باید نهایت توان خود در این مورد را به کار گرفته و همچنین از سمن ها و گروه های مردمی جهت تسهیل امور و کمک در این امر حمایت های لازم صورت پذیرد .

وی برنامه ریزی درست را شرط موفقیت در کنترل بحران دانست و افزود : تمهیدات ترکیبی بر اساس یک برنامه جامع در نقاط پرخطر با همکاری دستگاه های متولی تنظیم و به دبیرخانه ستاد مدیریت بحران تحویل گردد که در دستور کار این ستاد قرارگیرد.  

در ادامه طولابی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت نیز ضمن بیان اهمیت موضوع پیشگیری و همچنین اطفاء حریق در جنگل ها و مراتع شهرستان بر لزوم برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود تاکید و اظهار داشت:  با توجه به کمبود امکانات عملیاتی و پشتیبانی در صورت وقوع آتش سوزی، ضروریست که  با تعامل و همکاری از ظرفبت های استانی نیز در اینخصوص استفاده گردد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید