سایز فونت

 

b_300_0_16777215_00_images_b.530.jpg

 

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه راه دسترسی به ۲۳ روستای بخش «پاپی» در شهرستان خرم آباد مسدود هستند، گفت: پنج روستا از این تعداد به خاطر ریزش کوه مسدود شده بود و یک مسیر دسترسی به ۱۷ روستا نیز مسدود است.

وی با بیان اینکه این امر نیز طبیعی است چرا که برخی از پل‌ها که در سیلاب ۹۸ تخریب شده بود، به صورت موقت احداث شده بودند، ادامه داد: عملیات اجرایی این پل‌ها تکمیل نشده و ممکن است با هر بارندگی دچار مخاطره شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: عوامل راهداری در محل حضور دارند و با قید فوریت‌ها مسیرها را بازگشایی خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جابجایی عشایر شهرستان ازنا به مناطق امن، گفت: همچنین عشایر در مسیر جاده قدیم شهرستان پلدختر نیز به مناطق امن جابجا و منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه ۳۰ خانوار عشایری که از استان‌های همجوار به لرستان آمده بودند در شهرستان دورود نیز به مکان‌های امن منتقل شدند، گفت: عشایر مستقر در استان ابلاغ شد که تا پایان فروردین ماه از جابجایی و کوچ زود هنگام خودداری کنند.

پازوکی یادآور شد: با توجه به تدابیری که صورت گرفت، هیچ مشکلی برای عشایر استان و استان‌های همجوار در منطقه لرستان پیش نیامد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید