سایز فونت

b_300_0_16777215_00_images_b.540.jpg

 

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از استقرار ۱۱۰ اکیپ رفع حوادث در ایام نوروز خبر داد.

یاسر_اکبریان ششم فروردین به تمهیدات این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر در ایام نوروزی و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

وی با تاکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از ۲۶ اسفندماه فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۱۱۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات موردنیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفای لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو است.

اکبریان گفت: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاه‌های اجرایی لرستان و حمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش گردشگران نوروزی هستیم که این موضوع باعث ایجادتلاش مضاعف برای خدمت رسانی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید