سایز فونت

b_300_0_16777215_00_images_b.541.jpg

 

ایسنا/لرستان مدیرکل صداوسیمای لرستان صدور بیانیه از طرف مدیریت بحران استان در زمان وقوع بحران‌ها را بهترین مسیر انتشار اخبار در این حوزه برشمرد.

علی شیروی چهارم اسفند در شورای اطلاع‌رسانی لرستان اظهار کرد: این رویه قبلاً در زمان برگزاری انتخابات از طرف ستاد انتخابات به درستی انجام شده است.

وی همچنین به ایجاد پویش «به لرستان سفر کنید» برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با ایجاد این پویش تبلیغات مناسب در خصوص جلب گردشگران به ویژه از استان‌های همجوار انجام خواهد شد.

ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای برای مدیران دستگاه‌های اجرایی

در ادامه این جلسه محمد کرم‌الهی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، افزایش سواد رسانه‌ای و آموزش مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص را یک ضرورت دانست.

وی گفت: سواد رسانه‌ای باید در قالب یکی از سرفصل‌های آموزشی مدیران از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

کرم‌الهی همچنین به مشکلات اطلاع‌رسانی در استان اشاره و تصریح کرد: در تمامی دستگاه‌ها باید اطلاع‌رسانی شکل گرفته تا در برابر انحرافات خبری که از بیرون دستگاه‌ها شکل می‌گیرند، قرار گیرند.

وی گفت: به منظور تبیین عملکرد دولت باید هر هفته یکی از مدیران دستگاه‌ها اقدام به برگزاری نشست خبری کند.

کرم‌الهی برای این منظور سه‌شنبه‌های خبری را پیشنهاد کرد و ادامه داد: روزهای سه‌شنبه بهترین شرایط ممکن برای انتشار حداکثری اخبار را دارند و بهتر است نشست‌های خبری در این روز برگزار شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید