سایز فونت

 

 

b_300_0_16777215_00_images_1001.jpg

فرماندار الیگودرز آخرین وضعیت این شهرستان را در پی بارش سنگین برف و کولاک شدید تشریح کرد و گفت: ۱۷۰ روستای الیگودرز در محاصره برف قرار دارد. - اخبار استانها -

ایمان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  الیگودرز،  با تشریح آخرین وضعیت این شهرستان در پی بارش سنگین برف، اظهار داشت: ۴۳۷ روستای کددار و بالای ۲۰ خانوار در الیگودرز وجود دارد که ۴۱۷ روستا از این مجموع دارای سکنه دایم است.

وی با بیان اینکه بارش برف در الیگودرز از دو روز گذشته آغاز شده است، افزود: ۳۰۰ روستا به‌ویژه در بخش‌های ززوماهرو و ذلقی در پی بارش برف مسدود شد که ۷۰ درصد این روستا تا ظهر روز گذشته بازگشایی شد.

فرماندار الیگودرز با تأکید به اینکه بارش شدید برف در این شهرستان از ساعت ۱۶ روز گذشته دوباره شروع شد، عنوان کرد: تمام تلاش ما در این برف سنگین معطوف به مسدودنشدن راه‌های اصلی الیگودرز شد.

وی با بیان اینکه راه‌های اصلی الیگودرز هم‌اکنون باز است، بیان کرد: حداقل راه ۳۰۰ روستا در صبح امروز مسدود بود که ۱۳۰ روستا از این تعداد با ارسال تجهیزات راهداری از خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های لرستان بازگشایی شده است.

خسروی با تأکید به اینکه راه ۱۷۰ روستا در الیگودرز همچنان مسدود است، گفت: هفت گردنه صعب‌العبور و با ارتفاع زیاد در این شهرستان وجود دارد که راه دو گردنه شیخان و شیان هم‌اکنون بازگشایی شده و پنج گردنه همچنان مسدود است.

فرماندار الیگودرز با اعلام تشکیل ۶ جلسه ستاد بحران در الیگودرز تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران لرستان عصر امروز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای این استان در این شهرستان تشکیل شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید