سایز فونت

 

b_300_0_16777215_00_images_bohran-poldokhtar.jpg

 

فرماندار پلدختر:
آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان در پلدختر

فرماندار پلدختر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان‌های غربی کشور بر آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان به نقل از فرمانداری پلدختر، حمید خادم روز یک‌شنبه در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وضعیت قرمز در استان‌های غربی کشور با تاکید بر آماده‌باش تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌ها در پل‌دختر به‌صورت نقطه‌ای خواهند بود.

فرماندار پلدختر با تاکید بر اینکه مرخصی مدیران و پرسنل ادارات تا زمان پایان فعالیت سامانه بارشی لغو شده است، افزود: به همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری،هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته است.

خادم با بیان اینکه به موقع از طریق رسانه‌های محلی، پایداری شبکه‌های ارتباطی و خدماتی، باید صورت گیرد افزود: عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از فعالیت‌های کوه نوردی و جابجایی عشایر و دامداران در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، محدودیت در فعالیت‌های عمرانی و همکاری با نیروهای امدادی، انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان در الویت قرار بگیرد.

خادم بر لزوم متمرکز شدن اورژانس ۱۱۵ در نقاطی که امکان بحران وجود دارد تاکید کرد و افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات باید متمرکز و به صورت آماده‌باش کامل باشند.


منبع:  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید