سایز فونت

b_300_0_16777215_00_images_bohran.8.9.1402.jpg

 

 به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس، مانور آموزشی با محوریت پناهگیری، تخلیه امن اضطراری و انتقال مصدومان به مکان امن، در مدارس منتخب لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
 این مانور در مدرسه بهار ناحیه ۲ خرم آبادبرگزار گردید مهندس مهدی پازوکی افزودند  علاوه به صدا درآمدن زنگ زلزله در همه مدارس همزمان با هشتم آذرماه روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس مانور آموزشی و آمادگی در برابر زلزله در ۲۴ مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان‌ها و مناطق لرستان برگزار شد.
مهندس مهدی پازوکی  هدف از برگزاری این مانور را ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقاء آمادگی دانش آموزان و مربیان مدارس در زمان وقوع حوادث غیر منتظره عنوان کرد و افزود: در این مانور‌های آموزشی دانش آموزان با اصول پناهگیری، تخلیه امن اضطراری و انتقال مصدومان آشنا شدند.
وی با تأکید بر تاثیرگذاری آموزش اصول ایمنی و مدیریت بحران به اولیاء و مربیان مدارس و دانش آموزان در اشاعه فرهنگ ایمنی و آشنایی با راه‌های مقابله با حوادث، گفت: آشنایی دانش آموزان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری، اطفای حریق و امداد و نجات از اهداف برگزاری این مانور‌ها در مدارس است.
جمشیدی افزود: این مانور‌ها با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدماتی و آموزش و پرورش برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید