سایز فونت

 

b_300_0_16777215_00_images_bohran.12.09.1402.jpg

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان لرستان مهندس مهدی پازوکی امروز ۱۲ آذرماه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست ها و سوالات مردمی بودند

مرکز ارتباطات مردم و دولت از طریق سامانه الکترونیکی سامد مستقر در استانداری لرستان سعی دارد با دریافت انتقادات، ایده‌ها و نظرات، درخواست‌ها، شکایات و گزارش‌های مردمی تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزی‌ها زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.

مدیر کل محترم مدیریت بحران استانداری استان لرستان روز یکشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲با حضور در مرکز سامانه سامد پاسخگوی سوالات جامعه هدف و ارباب رجوع ها بود. مهندس مهدی پازوکی گفت: یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک همین برنامه سامد و پاسخگو بودم مسئولین به مردم است که با صرف کمترین زمان، کاهش هزینه و کاهش رفت و آمد و مراجعات مردم انجام می شود. سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.ضمن اینکه هر هفته دوشنبه ها مراجعین می توانند از طریق ملاقات چهره به چهره با مدیر کل مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند
اداره کل مدیریت بحران استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید