سایز فونت

b_300_0_16777215_00_images_bohran26.10.1402.jpg

بازدید وزیر کشور و استاندار لرستان  از نمایشگاه دستاوردهای استان لرستان  در رویداد بین اللملی مدیریت بحران ایران قوی

🔹دکتر احمد وحیدی به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار لرستان  و جمعی استانداران و مدیران سراسر کشور از نمایشگاه اداره‌کل مدیریت بحران استان در دومین رویداد بین‌المللی "مدیریت بحران ایران قوی ١۴٠٢" در مصلی امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد.

🔹گفتنی است در دومین رویداد نمایشگاهی بین‌المللی "مدیریت بحران ایران قوی ١۴٠٢" آخرین دستاوردها، طرح های دانش بنیان و اقدامات در حوزه ایمنی و مدیریت بحران به نمایش در آمده است و بیش از یک هزار محصول فناورانه و ۳۰ کشور جهان به مدت ۳ روز از ۴ تا ۶ دی ماه در این نمایشگاه حضور داشتند.

برگزاری دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی که زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت خدمات هوشمند مدیریت بحران در کشور بود فضای همکاری و همدلی مدیران و شرکت‌های داخلی و بین المللی را فراهم و باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان خلاق و مردم شریف ایران اسلامی شد.
بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود و همه دستگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه را از اهتمام، مشارکت و همدلی حضرتعالی، معاونین محترم، مدیران کل ستادی و مدیران کل مدیریت بحران استان‌ها که توانستند زمینه دستیابی به این افتخارات ماندگار و به ثمر رساندن ماموریت بزرگ مدیریت بحران و تحقق چشم انداز روشن خدمات نوین در کشور را به منصه ظهور برسانند ابراز نموده، امید است بتوانیم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت فرامین مقام معظم رهبری و حرکت به سمت سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی و اجرای دستورات آن برادر عزیز، در راستای رعایت حقوق شهروندی و تحقق چشم انداز تبیینی حضرتعالی در هوشمند سازی خدمات نوین مدیریت بحران در کشور قدم برداریم. سعادت و کامیابی و سلامتی شما برادر ارزشمند را از خداوند متعال آرزومندم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید